good times.

Har kollat igenom alla kretabilder nu, för att jag var nostalgisk och saknade det. Det är fortfarande det bästa jag gjort i mitt liv.
Kom till några nya insikter:

På riktigt blev vi mest wasted kvällen vi drack cola till middagen...
Andreas och Erik tömde, verkligen tömde, en sån där maskin med leksaker i
Vi betalade inte för en endaste drink på resan, men drack ändå säkert tjugo stycken
Morgonen efter att de spillt drinkar på oss hade Julia fortfarande kvar strawberry daquiry på benet
Savvas hade verkligen Darin som ringsignal...
Jag hann på riktigt kissa den gången när det var en minut kvar tills bussen skulle gå fastän ni inte trodde på mig
Vi åt upp två burkar nutella
"nils från cockpitt här", fniss
Vi gjorde seriöst en operation på min fot, Sara fick tillslut ut en liten liten sticka. TACK <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror vi måste åka på en till resa tillsammans alla tre.

2010-03-07 @ 17:20:06
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0