vita tygskor mot blåblå jeans.

Sommaren har alltså börjat och mitt hjärta är 3 hekto lättare, försöker släppa saker jag inte kan få ändå. I dag satt jag i min båt med ett cyklop i ansiktet och stack ner överkroppen under vattnet, med tröja på och allt. Det ger perspektiv i alla fall. Egentligen lurar jag mig själv lite, men äsch, kroppen tål det. I sommar vill jag inte vara ensam, jag vill ligga på madrassen i helenas lägenhet hela dagen om det regnar, jag vill slänga mig in i konversationer med främlingar på krogen och jag vill ringa runt till massa folk och åka och spela volleyboll.
Alla mina vänner åker bort med sina fina pojkvänner och jag har ju ingen så jag blir lite lämnad kvar. Men det är okej, jag simmar lugnt så att säga. På tal om inget eller allt vill jag gärna rida på någons rygg snart.
nu blire nachos och ost. och omvärlden är väldigt tyst, hela cyberspace faktiskt. men hairspray på tv ikväll och en liten nektarin i handen gör min kväll i ensamhet ganska okej.

Kommentarer
Postat av: idaA

call me when ever you feel lonley in a bad way. then we can be lonley together, and that's SO mutch better! (tyckte det var finare att skriva det på engelska :P) Puss! :)

2010-06-14 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0