tror att det här kan vara början på nått stort.

har fått en pecannöt i ögat, sitter och gråter, men är glad ändå. man kan ju liksom låtsas att saltet kommer från havet och att man såg en sjöstjärna när man dök ner och öppnade ögonen.
jag letar tågbiljetter till ställen jag måste åka till,snart.

Jag försöker få upp hoppet, märks det?
En endaste grej fick mig att inse att jag inte kan låta jorden kretsa runt solen längre, det måste bli tvärtom. Jag måste byta ut mina rutin-lediga-dagar mot roliga grejer. Därför planerar jag, därför åker jag på körlektion nu men lite mindre nervös klump i magen än sist och därför lyssnar jag inte på sad song längre.
hopp är lite såhär
fake it til you make it liksom. det funkar
bilder: weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har skrattat lite åt bilden på girafferna en stund nu, jag och mamma. älskar dig för att du lägger upp en sån bild :)

2010-06-17 @ 21:52:06
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0