nedbäddad.

jag ligger nedbäddad i sängen med balkongdörren på vid gavel. fryser och svettas om vartannat.
Har jobbat hela dagen och nu orkar jag inget mer. Jag fasar mest för rutiner och vad som komma skall. Som arvikafestivalen som jag så himla gärna vill ska bli bra, särskilt nu när hultsfred är down. den som lever får se, jag väntar på jordgubbar nu.
Jo men just det, jag tänkte att jag snabbt kunde berätta vilka bloggar jag läser.  (jag räknar dem i huvudet nu...)
nej, det blev mer än typ 25, vi tar det en annan dag!
det skulle vara såhär istället (+ jag är så jävla sugen på pannkakor så det finns inte)
bilder: weheartit

Kommentarer
Postat av: hannahh

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

2010-06-30 @ 19:46:11
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0