let it be.

Vi firade midsommar i våran sommarstuga på Arnön. Vi, alltså min familj, plus 80 gäster till...
Pappa hade försenad 50årsfest och eftersom han sätter vänner och bira framför allt (nästan) har han och mamma planerat den här festen i cirka ett år. Den blev helt galet underbar! Det såg ut lite såhär:
jag fick en gräsklippare över mig och fick blåmärke och skrapsår på benet
pappa testade ljudanläggningen vi hade fått låna
kvällen innan åt vi pizza för att tagga, himla gott!
Gästerna droppade in och de reste flaggstång istället för midsommarstång och sjöng värmlandsvisan.
mat är konst
Och sen drog kareokefesten igång och folk blev galna!

Jag irrade runt med ett evigt leende på läpparna den här kvällen även om jag bokstavligt talat befann mig i feberdimman och rösten försvann mer och mer för varje samtal jag hade. Midsommar var fint i alla fall och nu har jag premiärbadat för i år också. Det är väldigt fint att vi har så mycket fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0