kvällsdopp, pommes och nervevade rutor!

Gissa vem som kom förbi och bara fulländade min dag?
Sarabanana! Med körkort och en iPod fylld med körkortspepp musik. Bilen stod jag och szo för. Vi cruisade så mycket vi bara kunde. Sen sa sara de magiska orden..
Vi åker och badar! Så det gjorde vi. Åkte ut till skutberget (jag hade packat två bikinis eftersom detta var min dröm i princip, hihi).
påklädd och redo för mer cruising!
<3
sista stoppet, McDriven, yeah!

Insåg att jag hade saknat livet ur mig efter Sarabanana. Det kommer bli underbart att jobba tätt intill henne och somna i sovsäcken bredvid hennes på Arvika.
Den här dagen har varit så himla bra, spontan och härlig. Kombinerat med jobb liksom. Jag blir så glad när jag hittar strategier för att få sommaren att kretsa runt mer än bara jobb. Vuxenlivet ter sig mindre skrämmande då.
Nu ska jag stänga av pojken mayer och sova.

Och åh vad fri jag kände mig på motorvägen med nervevade rutor och benen utsträckta framför mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ni är så fina <3

2010-06-29 @ 23:06:08
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa kvällen på länge, min babypupp :)

2010-06-30 @ 10:46:35
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0