healing.

jag vill
skriva en massa gamla brev med snirklig skrivstil, fyllda med kärlek och fina ord och posta till min mormor
se ett råddjurskid, kanske rent ut av ha ett eget. Alldeles mjukt och med långa ostadiga ben, kanske med en liten vit fläck i pannan. Det vore så fint
sluta upp med GI och ha ett cupcakeskalas med överflöd av rosa frosting och mycket chokladflarn
Befinna mig på en plats med hur mycket folk som helst, där värmen är galen och vi dricker ljummen öl ur plastglas tillammans
bada i turkosblått vatten
pussas

Min rökelse har brunnit ut, mitt hjärta börjat slå långsamt och kvällsluften börjat ta sig in i mitt rum. Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finast ju. jag är helt på det där med ljummen öl på en plats med lite för mycket folk och lite för mycket sol <3

2010-06-21 @ 12:16:39
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0