chillin' with ma classmates.

Idag hade spm3b samkväm. Lustigt ord -trevlig grej. Vi spelade volleyboll och hade allmän frågesport/bollkastning osv. Mitt lag kom sist men vi satsade hårt ändå. Jag tror, eller ja, i alla fall jag, njöt av att hänga med klassen. Skratta i smyg åt hesa röster på dem från alanya, minnas när några en gång avbröt en idrottslektion just där på volleybollplanen för att köpa smuggelsprit i ettan, känna i igen allas egenheter och allt ja.
it was nice yeah. och nu kom i'm walking on sunshine i spotify, slump?
sara taggade!
likaså mina summergirls
sen gjorde vi oss i ordning.
och spelade!
när vi förlorat alla matcher (...) och mitt dåliga humör la sig hade daniel prisutdelning
jag funderar på om inte det här laget vann?
efteråt chillade vi i alla fall
har helena magrutor? ska sluta umgås dirr
veronica är så söt så jag smäller av. Som en liten sommarpärla. Själv gör jag valfri ful-min men trivs ändå.

För övrigt fick Claes pris för att han är typ bäst på idrott. Det gillades!
jag gillar min klass, vi är fina. kommer sakna ihjäl på stämningen tror jag. men nytt är fräscht också, får försöka tänka lite så.
för övrigt kan jag vara i solen utan att pencillinet fuckar ur så där lär ni hitta mig nu.
jag har en öl i kylskåpet, tror jag ska knäcka den i min ensamhet på balkongen nu. yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0