i'm having a bad romance..

så har jag sett den. Filmen som alla tjejer i min närhet påstod skulle ändra mitt liv. Eller i alla fall min syn på kärlek.
Sitter just nu i min säng och kan inte sova, lyssnar om och om igen på robert pattinsons låt Let me Sign. Känner mig bekymrad. Han snärjde mig. Och jag ville inte låta mig ledas in i det, men det var omöjligt att låta bli. Till och med så att vi spolade tillbaka så att jag fick se om scener, så har jag inte gjort sedan jag såg dirty dancing tror jag.
men jag ska inte hålla er vakna med twilight. Jag ville bara göra ett litet märke i mitt liv (min blogg) som visade att jag var precis lika dödlig som mina vänner, precis lika mottaglig för glittrande vampyrer i en osannolik saga. Hade precis samma förutsättningar att rysa när han säger "you are my life now".
Så ja, jag är besegrad.

Kommentarer
Postat av: pelin

Dåligt, Julia. Trodde inte du var så svag. Hur snyggt kan det egentligen vara med en photoshopad kille? :@

2010-07-12 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0