you don't know what you got 'til you missing it a lot

cause you're running me in circles
i'm running out of breath
but you ain't gonna spop 'til there's nothing left

Jag är så jävla nöjd med mig själv!
Vann på vändåtta (y)
Kom hem i tid, gjorde mediekommunikationen och stilanalys på tre texter till textkommunikationen! GÖTT
Och nu ska jag laga pannkakor för att det finns äppelmos hemma.
Ska också byta om inför jobbet snart, julia kommer och hämtar upp halv fyra!



och förresten, gissa vem jag lagar pannkakor med?! (detta är oväntat ska ni veta, kom igen nu!)
Mr Hassle. Erik så att säga.
Det var hans låt jag citerade i början. Den är ju inte lycklig eller någonting, men den gör mig alldeles sprallig och
så tänker jag på sommaren!


Kommentarer
Postat av: s

jag lyssnade också på den förut.

ganska bra faktiskt.

och du är så bra så jag blir glad i kroppen att du är min vän <3

2010-02-10 @ 17:44:05
Postat av: juliedear

jag saknar dig!

2010-02-10 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0