vaken om natten och drömmer på dagen.

idag har jag inte haft något internet, det suger ju. Men lirkade ihop det nu på kvällskvisten. Ligger i fleecebyxorna och lyssnar på daniel just nu. Ska alldeles snart slockna. Jag har matkoma. Vi firade finhelena på Mongolian Steakhouse ikväll och jag åt hur mycket mat som helst på riktigt. Hade med mig kameran också, men den ligger utanför trygga världen (täcket). Bjuder på photobooth istället.
Känner för att åka till Stockholm och köpa äppelmunkar vid slussen och inhandla alla julklappar. Känns skumt att fem månader framåt inte kommer kunna vara spontan, att det kommer bli rutin. Som jag verkligen ogillar. Men shit, nu längtar jag. Verkar ha hamnat med tre toppenbrudar och snön och minusgraderna ligger stadigt där upp. Känns bra att snart glida ner i understället och ge sig ut i backen. Mmmm. Kommer sakna min familj. peace, simma lugnt i drömmarna hörni. Och tänk lite såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0