påskafton.

Alltså. Fina dag.
Började med att jag tog en välförtjänt sovmorgon till halv elva efter en galet underbar utgång med bästa Helena. Fy fan, bra är vi. Efter att jag långsamt vaknat, dushcat och ätit frukost cyklade mami och jag in till stan i solen. Vi gick på bondens marknad en liten stund, tittade på gula tulpaner, åt knäckebröd och luktade på crepesdoften som låg liksom helt tung över torget.
Tittade i lite affärer, myste, handlade lite grann, cyklade hem.

Pysslade lite när vi kom hem. Jag hade köpt världens finaste pastasnäckor som jag bara vill äta med strimlad lax och några klickar creme fraiche. Sen gjorde vi en rulltårta och vit choklad toppade med en gul nonstop (så det ser ut som stekta ägg). Ringde papi och Max, de fiskade och solade. Den här dagen är liksom finast tror jag. Lovet har börjat bra!
Och just det! Blommor i rabatten på gården och världens finaste påskbrev av Veronica <3

Kommentarer
Postat av: pelin

En sån där chokladpåskhare fick jag av Martins mormor!

2010-04-04 @ 13:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0