vi gör som dom gör.

Ingen naturkunskap, vilken CHOCK. nej, inte det nej... Gick hem, gick ut med med mami och Bullen och drog sen till stan. Köpte världens finaste sailorlinne med öppen rygg, det enda jag hade råd med typ... Sen åkte jag hem, åt cupcakes och pluggade och har nu paus.
det bästa med cupcakes man gör hemma är att man kan bestämma hur farligt jävligt goda man vill ha dem. åh <3







Hurra vad det är fint! Jag funkar inte riktigt för tillfället jag men har som sagt 30 cupcakes hemma. Blir en långpromenad i kväll om tiden räcker till, har inte tagit itu med samhällskunskapen än... Har inte tittat i min kalender för den här veckan än. Känner att det kommer smälla hårt, men så är det. Göra på sitt vis.
Vill nog prova mitt linne igen, bli lite brun. Sticka till västkusten. Äta croissanter med choklad i. Lukta på tång och gå till Ica. Tja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fint, och du är så fin. min vän <3

2010-04-19 @ 20:37:48
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0