soft light.

Det snöade idag. Regnade lite. Var fuktigt och relativt iskallt. Men det kändes ganska bra ändå. Vi åkte hem till mig, pluggade, myste under filtar, sjöng singstar, åt cupcakes och avslutade med att ta partybilen ut till Hammarö. I partybilen är det mer drag än på Nöjes, det är sant.
Nu ligger jag och lyssnar på bra musik, har tänt doftljus och ska alldeles strax försöka sova. Ska drömma lite om sommaren, för det är väl det enda jag gör nu.
ljuset är alldeles mjukt. och jag drömmer lite om att stå på en färja över till belgien eller tyskland precis för ett år sedan. Eller att rida barbacka på en brun häst med en vit sommarklänning på mig, fastän jag är livrädd för hästar. solen får lysa i morgon, den bara måste.

Kommentarer
Postat av: juliedear

du är så vacker och du skriver så fint.

2010-04-22 @ 13:51:30
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: sophia

jag har en brun häst. nästa två, faktiskt. de är lugna och kloka, lite som kor. om du har en vit klänning och vill, du vet (:

2010-04-22 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0