playparis.

Jag önskar att jag hade följt med Sara till Stockholm den där gången. Stått i en iskall kö för att sedan komma in i folkvimlet och känna att, här hör jag hemma. Sen, höra de första tonerna. Känna den där rysningen som jag alltid gör de när de spelar.
Jag önskar som fan att jag hade sett coldplay live. Fan vad bra de är. Nu spelar jag på så hög volym jag vågar.
För ett år sen satt jag också på bussen till Paris, min livs första utomlandsresa utan mamma och pappa. Jag och Elin hade redan ätit upp vår matsäck. Den resan är en av de bästa jag gjort. Får nästan en tår i ögat när jag tänker på det. Så mycket vi gjorde, så mycket jag skrattade, så mycket jag kände. Den var så himla guld den resan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa gång coldplay kommer till sverige, då går vi du och jag!

2010-04-21 @ 22:26:22
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0