LDN. 3

Efter Notting Hill tog vi tunnelbanan till Oxford Street och spendera våra sista timmar inne på Primark. Det var galet där inne. Vi dog lite. Eller mycket.
Sara fick med sig en del kassar och de här solglasögonen som hon typ är sötast i.
Jag som dock inte är en lika erfaren och uthållig shoppare kände att slutet var nära. Men slängde på en konstig min och njöt av solen och de nya solisarna.
På kvällen gick vi ut med Oskar och käkade hamburgare på GBK (Gourmet Burger Kitchen, tror jag), det var de godaste hamburgare jag ätit tror jag. Spelade lite kort och och drack Steinlageröl för att fira sista kvällen. Sen njöt vi av att ta tunnelbanan hem för sista gången och stå där i vårt dammiga badrum tillsammans och skratta av trötthet.
Klockan är kvart i fyra, man får se lite trött ut då. Vi orkade inte ens gå upp där uppe i vår dubbeldäckare..
Sen togs det inga fler kort eftersom vi sprang som galningar på flygplatsen men ändå lyckades missa vårt flyg. Fick vänta fem timmar på flygplatsen och betala 1100 spänn för det, tackar och bugar. Tröstade oss själva med smoothie, foccacia, kort spelande och genom att stå först i kön till det andra flyget.
Och det var allt vi hade i från England, eller ja, inte alla bilder men liksom det vi gjorde. Jag gillade London mer än jag trodde. Kanske också för att vi bodde som vi bodde och för att det var med Sara. Jag vill dit igen. Ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig och allt som var och är. du kommer alltid vara nummer ett. jag hoppas att din svacka går uppåt snart, för det enda jag vill är att du ska må bra. älskling<3

2010-04-16 @ 19:14:27
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0