LDN. 2

Nu fortsätter vi med lite London igen. Det här är söta Covent Garden. Tyvärr hade vi lite regn den dagen men vi klarade oss ganska bra ändå.
Käkade lite glass..
Oskar mötte upp oss och visade Harrods, Big Ben och London Eye bland annat. Vi fastnade mest för ett pannkaksstånd som vi hittade..
På kvällen gick vi ut och käkade bara sarah och jag. Sedan mötte vi upp med Oskar, Jan och Antonio (någon mer?) som tog oss till en trevåningars bar där vi beställde svala Coronas, dansade till ett liveband och mest väntade på Henning. Hängde också en del nere på toaletten för analyser.
Yä!
Jag är så fruktansvärd på den här bilden men det är mest för att visa på Oskar och Antonio (och att Sara och jag var de enda som var pepp...)
Dagen därpå. Startade med att plocka lite blommor på vår gata. Fint.
Chillade i tunnelbanan.
Hängde i soliga Notting Hill hela förmiddagen. Strosade på Portabello Road, hängde i en park och åt choklad och jordgubbar, käkade lunch, var inne i Hugh Grants bookshop, luktade på kryddor och massa mer. Åh <3

Längtar lite tillbaka känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0