bull i sthlm.

Jag älskar min morbror och jag älskar Stockholm.
Allt var bara så jävla bra med att åka dit. Vi bara hade det så sjukt bra. Gjorde det vi ville. Hängde på världens skönaste brasilianska café och drack godaste smoothies någonsin. Powernapade i Sicla till P3 dokumentär. Åt på en jättemysig restaurang på Söder som hette Shanti, godaste indiska maten jag ätit faktiskt och inredningen var awesome. Drog vidare, tjeckisk bar stod på listan och vi träffade häftiga människor och jag kände mig liksom hel. En person utan förflutet på något sätt. En annan värld där uppe. Gick till Bonden, ett nattklubb där jag vill spendera min framtid. Det snurrar i min skalle spelades och jag drack Corona. Då förstår man.
Sen långbrunch i morse, verkligen nyskapande och härlig. Jag längtar tillbaks till Stockholm. Med mig hem har jag minnen och en blå studsboll som jag hittat ute, den gillar jag.

Kommentarer
Postat av: eve

Åh, var det den där jättemysiga och assnyggt inredda indiska restaurangen på söder som skickar in typ flamberad mat som är så sjukt galet insanegod mat? =D

2010-04-19 @ 22:16:47
URL: http://postitperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0