harmonica

Det jobbiga är att jag vet att jag borde plugga just nu, har inte gjort det på två dagar och snart är första provet i trean här. Orkar inte tänka på det nej. 

I morse åkte jag till Spa Harmonica på herrhagen för min dag med behandlignar. Var väl awesome kan sägas. Badade först kurbad som bubblade så mycket att jag nästan fick ont i ryggen, men det var roligt och det doftade så gott att jag aldrig mer ville gå ur det. 
Sen, aromamassage. Underbart och mjuk som en baby blev jag. Sist men inte minst en ansiktsbehandlingen, fixade mina bryn och det gjorde bajsont. 
Det var härligt att vara där i alla fall. Allt var harmoniskt typ. 
Sen åkte jag till Sunset Boulevards första genrep. Kände mig lite ensam men så fort det började försvann den känslan och jag trivdes som vanligt. 
vilar lite efter teater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0