fallthursday

Tjejjouren på stan var faktiskt vrålkul, lite småkyligt men väldigt mysigt och höstigt. 
Vi stod där med våra frallor, träffade mycket folk vi kände och servicesmilet åkte på. 
När jag sen sjönk ihop på bussen och pustade ut och var lite trött. Då såg jag en människa på cykel.
En väldigt fin människa. 


Nu ska jag göra som Jonna gjorde igår, ta ett långt varmt skumbad för att se om jag får tillbaka känseln i kroppen. Dock måste jag läsa buddhism i badet vilket inte alls känns så roligt. Jag brukar gilla religion men just buddhism krånglar ihop det så mycket för mig. Imorgon är det fredag vilket betyder, religon + mepro = mycket redigering. Kommer skratta dömycket åt vår film vi filmade förra veckan och säkert skämmas en hel del. Sen blir det kulturnatt med saraälskling och massa kompisar!
Just det! Julia snosen har fixat in mig på genrep på sunset, JAAA!

Kommentarer
Postat av: J

låter supermys! skulle också på sunset, men det blir linköping ist. du får kollla åt mig!

2009-09-17 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0