en tidig morgon

Imorse gick jag upp halv åtta, cyklade(!) till skolan och hämtade mekomgrejerna.
Så nu ligger jag här under min pläd i sängen, har gjort läxan jag hämtade och
funderar nu stark på att strunta i buddismen och sova två timmar istället.
Jag vaknade i morse och var alldeles pepp på kulturnatt, så till frukosten satt jag
och pluggade på programmet och längtade lite. Visst, det kommer säkert vara iskallt och regna men det hör ju till. 
Idag är det tjejjouren på torget, känns lite läskigt måste jag säga. Men det blir säkert chill. Förutom att bära hem alla grejer då...
En annan grej som är lite läskig är saras och min reklam som känns lite - påhittad en solig dag när båda två höll på att somna- så. Men det grejar vi! Nu ska jag lyssna på HH och glida in i sömnen...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Se oss på kulturnatten! Kvart i sju spelar vi Commedia Dell'arte på biblioteket. :)

2009-09-17 @ 19:15:31
URL: http://idolizeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0