dataspelseftermiddag

Jag måste så smått ta tag i min eftermiddag eftersom klockan är kvart över fem och jag slutade runt två... Men så följde astrid med hem, vi gick ut med bullen och sen gjorde vi amerikanske blåbärspannkakor och spelade dataspel, det är så vi är. Det var kul.
Men sen gick astrid och jag fastnade framför spelet och slutade alltså alldeles nyss. Då läste jag tusen bloggar istället och nu började jag tänka på religionen som jag borde ha avklarad innan mamma kommer hem eftersom jag då ska ha lagat mat !
Så ja, till tonerna av bob hund får väl jag göra som alla andra spm:are ta tag i buddhismen. kul.
pluggsnygg

Kommentarer
Postat av: elinpelin

Göra som alla spm:are utom elin* menar du väl. Inte fan pluggar jag flitigt iaf :)

2009-09-21 @ 20:39:39
URL: http://justsipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0