cosy

Idag har jag varit i skolan några timmar. Sen åkte jag och Elin till Sats och gymmade, awesome är vi!
Har äntligen fått låna en telefon av snällasötararasara. Känns lite som att jag nu är back to reality, även om jag typ smsar långsammast.
Har en del plugg som vore skönt att ta itu med men känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen skjuta upp det... Igår var bra tycker jag, mer spontana grejer efter skolan!
Imorgon är det freeeedag, underbart. Jag, Julia och Jonna ska ut så jag måste hooka up med dem och fråga vad som gäller.
Nu blir det choklad och kanske börja med mekom.
Idol ikväll också, älskar.
NU, mysbyxor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin.

och det vore gott att dricka av mitt vin nån dag.

2009-09-24 @ 20:59:26
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0