clementin!

äter säsongens första clementin!!!!
är tjock. jag, karin och sara lyckades få i oss två portioner sallad, chips, godis och två b&J. vet inte hur vi lyckades och antar att alla mår illa nu, men värt som fan. fina kompisar det där. Film och mys är helt enkelt film och mys.
Men nej, jag har mekom att göra jag. (hör ljud ifrån vardagsrummet, mamma tittar grey's och just nu gråter alla, kan bara tänka mig tusen anledningar till det...) ¨
klassfest på fredag, ohlord.
men nu ska ja sova snart så att jag är pigg imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror faktiskt inte att du vill veta vad dom grät för...

2009-10-01 @ 17:44:25
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0