väderöarna!

Åh, jag är kär i min blogg!
Nu måste jag bara få berätta om Väderöarna innan jag kryper ner under täcket med lite filosofiläsning och Fyrvaktaren.
Mamma gav mig ju en resa till Väderöarna när jag fyllde arton (för exakt två månader sen!) eftersom hon känner mig så väl. Hav, båtturer och skaldjur hör ju till det bästa jag vet. Också min underbara familj på det.
Fjällbacka, Sveriges finaste kuststad. Två st 250 hästars motorer. Kuling och vågor!
Bastu, bad i havet (10,5 grader, mmmmh) och världen bästa skaldjursbuffé med musslor, räkor och kräftor. Heaven! Sen var det så vackert där ute, så oändligt och storslaget. Så lugnt och så vilt på samma gång.
Bra helg var det i alla fall. Nu ska jag lägga mig. Provet imorgon hoppas jag verkligen att det går bra.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0