desperata texter går inte ihop

jag är så jävla provocerande som lägger ut en sån bild, eheheehhehe.
Min sjukdom börjar ge mig, hurray! Ska fira med att gå över till julia ikväll, orkar inte plugga mer filosofigrejs eller mekom heller för den delen.
Väntar, väntar , väntar på att någon ska höra av sig. Mår kass över att jag kan bestämma över mina drömmar vilket gör att jag drömmar de allra bästa drömmar i världen och vaknar upp till en kall äcklig värld.
Men så är det ibland, börjar peppa kreta nu som fan. Tagit ut pengar, fixat telefon och grejer. Duktig tjej ja.
Gör fel och rätt hit och dit och börjar tro att det är domedagen, inte studenten som närmar sig.
Och nej. Detta är inte en desperat text, jo ganska mycket, men det ska inte vara det. För jag är ju glad egentligen. Kreta vafan. Med sara och julia, kan inte bli så mycket bättre. Och snart är det väl jul? jag gillar jul. Mitt namn börjar fan med jul.
På tal om desperat förresten, mitt spotify fungerar inte. Har lyckats knappa in offline och grejer? dör lite.
Bikini om tre dagar.
Nu gick jag under, precis nu. Jävlar. saknar ihjäl mig tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0