coola snubbar

Min pappa har kompis här över helgen. Genast blir han som en liten baby.
De sitter på altanen och dricker öl i solen, kommer på att de måste göra sina andra kompisar avundsjuka för att just de har slutat tidigt och för att de lyckats blir chefer. Ber mig ta ett random skitcoolt kort på dem när de står mot balkongräcket och dricker. Skickar sedan detta till hälften av kontaktlistan i mobilen och asgarvar sen åt svaren de får.
De är fan femtio. Gulliga.
En annan sak som är fin är att när jag och bullen var ute på promenad idag på sundsta så hände det en grej. Det var nämligen så att vi gick förbi min favoritträdgård, den är verkligen apgullig. Så sitter det en gammal man på uppfarten och han nickar lite som hej. Jag känner att det är nu eller aldrig och kläcker ur mig att det verkligen är den finaste trädgården på hela sundsta. Farbrorn säger "åh jävlar" får tårar i ögonen och blir glad. Jag är dagens hjälte.
dessutom fick vi mvg på vår reklamfilm, som ja inte kunde se eftersom jag var så nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0