avklarad : sextonde oktober

Första dagen på ickekreta (även kallat karlstad) avklarad.
Det gick relativt bra, den avslutades i alla fall väl.
Jag, Vronci och Sara drog till Blue Moon för billig dricka och gratis tacobuffé. Det var bara vi och resten av hela Karlstad där! Mysigt i alla fall men sen drog vi vidare till Score för att kunna snacka lite. Bra kväll.
Sen cyklade jag hem, iskall. Tittade på män som hatar kvinnor med mamma och pappa. Fy fan vad hemsk, mådde så jävla dåligt när jag såg den. Kan inte fatta att svensk film har gjort sådana framsteg.
Tillsammans med ameliéskivan, clementiner och rejält med tålamod tömde jag min resväska och la allt på golvet i stället. Försökte sortera och packa för imorgon men orken räckte inte riktigt till och jag började blöda näsblod av stress istället. Så nu blir det sängen och i morgon åker familjen (min vanliga) till västkusten, Väderöarna för lite quality time med skaldjur, havet och badtunnor. Känns underbart.
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0