21?

Oj. Här har inte jag varit mycket idag, har haft en del för mig kanske?
Har kommit på att jag vill bli idrottslärare men att jag inte har behörighet och grejer och att jag måste boka möte med min syo (lugn jag får alltid en massa infall om att jag ska bli vissa yrken då och då).
Sen har sara och jag kommit nån vart med projektarbete också, det börjar bli kul nu igen. Vi tog en liten paus där i några veckor känns det som men nu är vi back on track.
Avslutade kvällen med tjejjouren som hade stormöte/månadsmöte. Det var mycket trevligt och vi hade melodikryss och vindruvor och annat trevligt. Kul att träffa tjejerna igen, vad vore världen utan kvinnor egentligen.
Tittar just nu på saras alla partybilder från kreta, slänger nog in några sen för nu ska jag käka nått.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Julia! Filmkväll på fredag med lite folk från vattenlandet. Kan du? :)

2009-10-21 @ 21:55:00
URL: http://idolizeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0