små små lögner.

Den här dagen har verkligen gått i ett och skiftat i känslor och humör på sekunder.
Gjort samhällskunskapen och det känns som en relief i alla fall.
Satt och sjöng disney och spelad poker med vänner.

Vi gjorde vårt muntliga idag också. Alla var så sjukt duktiga och jag var alldeles gråtfärdig av stolthet över alla. Jag som aldrig gråter annars. Har försökt, för den förlösande känslan efteråt är underbar.
Men när vi kom ur klassrummet och all anspänning släppte så var det också som om den där fina bubblan vi skapade, bara sprack. Allt återgick och jag kände mig lite lämnad och ensam.

Gjorde kollage på UNO med sara (och lite cissi) och det kändes väldigt kreativt och bra.
Skulle lämna tillbaka mina skor men det fick jag inte, orka. . .
Laddade ner ommwriter till min dator, ska prova det senare. Verkar underbart och som en liten tillflyktsort.

Nu ska jag käka.
konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0