imagination fools you around

När jag kommer hem från skolan hamnar jag alltid här, i mitt rum, i min säng. I dag med en stor kopp te i favoritmuggen, varje dag med macbooken. Saras musik spelas och jag njuter av att läsa underbara bloggar.
Mamma ringer oftast också. Det är så fint. Hon frågar vad vi ska äta. Jag svarar soppa varje dag, det vet hon i förväg. Men idag blir det laxpasta, det är superlätt. Koka pasta, köp lax (sån där i plastförpackning), strimla den, blanda med creme fraiche och lite kryddor. mmmm.
Snart ska jag göra svenskatal också, tycker det känns lite klurigt att just presentera texter, men jaja. Nu är femtimmarsprovet över och det känns okejbra. Något som känns mer än okej är nutellacrepe med bästis på stan i spöregn. Fint, verkligen fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0