wait with the weeping til' the nights

Vad gör jag först av allt när jag kommer hem från stugan nu för tiden?
slänger mig in i rummet, slår på datorn och spotify och sen blir det coldplay. har blivit galen, några år för sent som med allt annat! vill inte missa en sekund av det :)
Min uppdatering har varit rätt kass. Inga bilder, massa gnäll och sånt men så är det i livet.
Åh, hörde nyss att mamma ska baka leilabröd, det är i världsklass det godaste sirapsbrödet som finns tror jag.
Min planering för ikväll gick ut på att plugga samhäll men hade visst boken i skolan...
I kväll är det tvkväll också.
19.00 Top Model (12?)
20.00 Ensam mamma söker (älskar't)
21.00 Knocked up eller Djävulen bär Prada

Kommentarer
Postat av: dinsara

vi ska se på djävulen bär prada, jag tror vi älskar såna filmer allihopa i min familj. igår såg jag och janne på tre systrar och en mamma. alla andra hade gått och lagt sig, men vi kollade han och jag :)

2009-11-01 @ 19:19:57
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0