uppdatering

Idag fyller papi 50 år. Herregud va mycket det är.
Han har verkligen levt mer än hälften av sitt liv nu. Ingen blir ju hundra ändå.
Men när vi kom in till honom med paket imorse så höll han armarna i luften, still strong liksom! love

Jag är ätit så mycket tårta idag att jag helt enkelt måste dansa på tisdag. Men goda tårtor iallafall :)
Lite mycket plugg har det varit ett tag nu, tror inte det lugnar sig än på ett tag. Nationella bara fortsätter och fortsätter och min framtid ser väl inte så ljus ut inom engelska och matte b. Keep going.

Tjejjouren igår med Sara var skitkul! En massa god mat (thai) och intressanta funderingar. Läskigt där ett tag när vi såg en film som hette Vexator. Jag vet inte om ja grät för att det var sorligt, för att det var sant eller för att jag blev så arg, säkert det sista. Men vi lärde oss så himla mycket, nu längtar jag verkligen tills på tisdag !!

Kommentarer
Postat av: sara!!!

tisdag ska bli bra. med dig. du är bäst.

2009-05-04 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0