body yamma!

nu är jag här igen. klockan på datorn står på 21.18 och jag är helt slut i kroppen. slutkörd med som tur är glad igen!
Eftersom jag förstört internet här hemma (inte på max dator of course) så blir det inte lagat, ansvaret ligger nämligen på mig...

Idag åker lille pysmys till Sälen med sin pojkvän och hälften av sin familj, alltså herregud vad lyxigt. Jag vill också bort snart igen, fast ändå inte just nu... Jaja, jag ska berätta för er snart. En hemlighet jag håller för mig själv för en gångs skull.

Jag har just dansat body jam. Jag älskar Sats, man får alltid ett hejdå när man går därifrån och dagen/kvällen känns plötsligt underbart mycket bättre än vad den gjorde när du kom dit. Visst, man kan gå på body jam med några som tror de är bättre än alla andra och störa sig lite på det, att de plötsligt tar ens plats och slemmar för ledarna. Ledarna ja! Underbara Robban som visade mig ragga idag (ni ser, först cissi, nu jag!). Helt apcool dans som kräver att man släpper loss totalt, jag behövde det verkligen idag. För att ------------------- vi har samhällsprov på torsdag. Ideologierna. Hm, jag är inte så intresserad där så nej. Det kanske inte kommer gå så bra. Men äsch, jag kanske har lite negativ inställning ibland?
Dessutom lärde han (robban) oss steg som han lovade att vi skulle få en drink för om vi utförde på krogen. Jag kände mig så oändligt ung när han sa det. Jag kommer inte in på krogen... Skönt.

Nu ska jag spela svårfångad på telefon så att min pojkvän blir galen av åtro. yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0