kekar mango

Seriöst. Så här sköter man inte en blogg, särkskilt inte jag.
Men nu är det så att min Internet inte fungerar, inte på min dator i alla fall och jag fattar inte hur jag ska fixa det. Så, jag antar att det blir sånna här tråkiga inlägg. Borde kanske tänka på att lära mig lite nyttiga saker... hur datorer fungerar typ.

Men i alla fall. Nu längar jag faktiskt efter att börja jobba, denna lediga vecka i dåligt väder gör mig galen.
Johan och jag delade på en B&J idag, eller ja. Johan orkade inte så mycket så jag fick kanske 2 tredjedelar vilket kanske inte alltid är bra men allt för gott!
Längtar efter grillkvällar med massa kompisar, regndagar med grey's + sara + oräkneligt mycket mat!
Ska bada så mycket jag bara kan, lyssna på iPod, åka bort (den lediga tid jag har vilket typ är ingen), sova på tåg, ligga i hängmattan med Johan. Läsa en massa, kanske ett tusental kalleankatidningar och en del deckare. Gå runt i gladiatorsandaler, klänningar, shorts och stora skjortor.
Sommaren jag är ganska redo.

Men, den verkar ju inte direkt infinna sig. Tolv grader ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0