BAL

Nu har jag i perfekt nördstil tagit mig igenom bildspel, web-teveklipp och bilder på nwt.se.
Herrejesus. Nästa år ska jag, vi, alla ränna runt efter balklänning, boka hårfixning
minst två år? månader innan balen, hitta en studentklänning, bestämma partner (klart!) och allt det där.
Jag svängde faktiskt förbi museeparken igår och kikade på alla kreationer som tjejerna kom i. Jag anser
att killarna största dilemma är hur håret ska ligga och om man ska välja slips, fluga eller scarf. Inte mycket mer.
Tjejerna däremot verkar ju ha lagt ner en hel del på detta och jag antar att jag kommer gå i fällan jag med nästa år,
fast jag är inte så ledsen för det. Jäklar vad fin man måste känna sig.
Hörde att min kära granne ska få sin balklännig uppsydd i december, det är galet. Är det så tidigt man ska börja?

Aja, skitfina var de igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0