sjung i dusch halleluja

jag känner att jag nog har en ganska deppig period framför mig.
- te är en av mina passioner men nuförtiden smakar det inte gott.
- mina kroppsideal sviker, jag tycker att ja tränar som en galning men jag blir bara rundare och jag avskyr det
- jag bråkar hela tiden med johan, fast han är underbar
- vi har massssssor av läxor och prov framför oss
- jag har en massa tråkiga rutiner och lägger mig alldeles för tidigt om kvällarna
- inga fina bilder kommer längre upp på bloggen, trist läsning
- spelningen idag var så hemsk att jag grät efteråt, jag gjorde helt bort mig och min lärare skämdes för mig.
- har inte pluggat så mycket samhäll
- jag tycker att det här liknar något jag var med om för drygt ett år sedan. då tog slut på ett konstigt sätt.

menmen, jag måste försöka se lite positiva saker
- ljudlektionerna kommer bli awesome, det verkade så kul idag
- mamma har köpt piggelin till mitt pluggande
- sara kan vara övertrött med mig, bra humor den där tjejen
- johan och jag är ensamma i helgen och jag längtar efter det
- body shop har öppnat en fillial i mitt badrumsskåp
- det vi gör i svenskan nu är faktiskt kul
- elin sigvardsson på saras blogg är bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte senast IDAG på multimedian vilken jävla snygg kropp du har. tyst nu. /karin (om namnet inte kom med)

2009-01-21 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0