maybebaby





 



1. Sara är supergulligast (det var väldigt gott)
2. jag ska laga mat sen
3. kände att mitt ego skulle bli stillat av en bild föreställande mig
4. älskar västen som jag fått av johan

övrigt: nu ska jag skriva naturkunskap, laga mat, köpa simkort, bada och se på top model. Pjuh, om jag klarat hälften av sakerna där blir jag glad. vet precis vad som kommer prioriteras bort...
skön dag, härligt att multimedian är igång även om det kommer bli stressigt som tusan. ingen franska på fredag känns skönt, bara betygsnack. idrott med pingis och betyg är inte heller så farligt.
världens mysigaste helg på g. innehållande två favoritingredienser. sara+johan (hehe, fint)
har ätit endast en piggelin idag. nu ska jag fortsätta plugga, puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

snygg du är! vadå, ska vi vara på franskan fast inte göra nånting?...

2009-01-21 @ 19:15:08
URL: http://alexandrig.blogspot.com
Postat av: sara

kul att du gillade théet :)

fest på lördag blir och de kommer bli apskoj!

puss!

2009-01-21 @ 19:20:27
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0