man dansar så tätt



fredag igen. känns oerhört skönt, nu är det bara lovlovlov som gäller.
Imorgon åker jag till Walles som ligger 6 timmar härifrån. Det kommer bli bäst.
jag ska bo på hotell (MAT) och dagarna kommer innebära våfflor, poolbad, bastu och mycket mycket skidor. perfekt typ.
på onsdag när jag kommer hem så packar jag om, ringer sara och säger att ja saknar henne och sen åker jag
men johans familj (och han själv...) till Branäs. ÅH! Kanske inte lika mycket skidåkning men vi snackar mys, sovmornar,
gos och sol hela tiden (hoppas jag). Lovet kommer bli awesome.
den här fredagen däremot, herreherregud. dagen var bajsdålig tills mina vänner intalade mig att jag  var dålig och fick ändra mig, hanna p tillät oss se på film, jag fick tre poäng ifrån mvg på ett av franskaprovet!
kvällen var dock trevlig men inte mer. god fruktsallad, mycket chips. snabb packning.
noll sällskap. hela familjen är trött och associal vilket betyder att ja är ensam på mitt rum med en bra skiva och ännu mer chips typ...
funderar på vad jag ska välja som individuellt val i trean. Jag borde kanske nörda med lite studera.nu och karlstad.se ikväll. naturkunskap b, idrott och hälsa b, engelska c? vad händer egentligen, vad vill jag och hur mycket bryr jag mig om meritpoäng? Får ta reda på det ikväll så har jag något att göra i alla fall :)
åh, imorgon åker jag!
dessutom, hur god ser inte min fruktsallad ut?

Kommentarer
Postat av: saraaaa

jag kommer sakna dig julviva

(och den fruktsalladen får du gärna bjuda mig på någon dag :)

2009-02-21 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0