det får mig att leva ibland

eftersom ingen annan verkar uppmärksamma det så gör jag det.
musikalen idag var apbra.
de var skitduktiga och jag kände igen jättemånga låtar, varav en var min pianoläxa.

jag gillar musikaler, det är ju som en helt annan värld. det är bara nu, nu och nu.
dans, sång, musik. live, live och live. musikal. enkelt, förutsägbart och roligt.
mitt favoritämne på gymnasiet har varit drama.

jag går sam-media? jag borde kanske tänkt om?
imorgon är det boxning på idrotten, apjobbigt med roligt! träningsvärk på lördag blir.
dagen innan alla <3s dag också!

Kommentarer
Postat av: SARA

jag och amanda ska se musikalen i morgon, längtar!

2009-02-12 @ 22:17:24
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0