känner att ja det är nog bäst

I'M BACK

Wow, äntligen, wonderful, internet har hittat hit! Sitter här i min kära säng och nästan studsar upp och ner, möjligheterna ligger liksom framför mig så att säga. Mormor är här och jag borde vara ute i köket och mysa men nu är jag ju bara så lycklig över detta fenomen med internet att jag måste sitta här och bara njuta!
Så mycket som hänt (här blev det en paus i mitt skrivande för jag kom och tänka på älskade spotify och grät nästan några glädjetårar till detektivbyrån), mitt liv stormar och lever som tusan. Känns lite läskigt att lämna det hemma när jag åker i väg imorgon. Men det kommer också bli bra, säkert :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gosen <3

din tröja och locktång är kvar här. jag ska lukta på din tröja när jag saknar dig som mest för nu ses vi ju inte på hur länge som helst :(

2009-12-19 @ 21:01:33
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0