iklädd raggsockar och spetsblus

På julafton bar jag mina raggsockar. Jag tog faktiskt aldrig av mig dem.
Jag tio bilder uppe i fjällen. Varför var två av dem på det här?
För att vi myste så himla mycket. Jag hade ingen aning om vilken veckodag
det var på hela veckan. Dagarna såg precis likadana ut.
Bli väckt runt nio-tio, äta godaste frukosten med smörgåsar med många pålägg(brevid)
och varm choklad, göra sig i ordning, ut i backen klockan elva. Åka skidor med pappa och max
i några timmar, tills halv fyra för att vara exakt. Komma hem, äta risgrynsgröt eller fruktsallad,
bada jacuzzi, sätta på sig raggisarna och flanellskjortan och krypa ner i soffan och titta på tre filmer, äta mat och sen en film till, sen sova.
Åh. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0