I point you to the mirror

tänkte lägga ut bilder från vernissagen i fredags, från torsdagens förberedelser med noblesse, Rikard på arkitektkopia, linda som sätter upp vår rubrik osvosv.

orkade tyvärr inte. min dator har ju bara krånglat idag.
jag har idag ätit så sjuka mängder juleskum, chips och fruktsallad. sjuka mängder alltså. kommer dö tror jag. eller få en framtid som tjockis.
ska ta sovmorgon imorgon. känner för att fylla den med extremt goda smörgåsar med julskinka på. har dock svårt att välja om det blir varm choklad eller nyponsoppa till.
åh, så ointressant. tittade på gossip girl förut, det är intressant som fan alltså. borde önska mig boxen. vill ha pengar! postar bara bilder från flickr idag verkar det som. åh. ännu ett långt inlägg. är nog lite avundsjuk på dem med körtkort också.

helvete. levi's förföljer mig. i alla ämnen. får ångest. men det är väl bara några minuter av mitt liv det med. som allt annat. ignorance is your new best friend. ska sova nu.
hade tänkt ringa sara. då är klockan elva. åh

Kommentarer
Postat av: j

noblesse är drog

paramores nya (Y)

2009-12-06 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0