b a k a d

Sitter äntligen vid Max dator. Framför mig, på skrivbordet, står en fin burk med skagenröra. Jag kan inte öppna locket, för om jag gör det så dör jag nästan.
jag har aldrig varit såhär bakfull. mina ben viker sig och jag har bara förflyttat mig mellan säng och soffa idag. förutom den underbara julavslutningen som bara gjorde mig så tacksam.
men det vore skönt att i alla fall äta något mer än en halv skål cornflakes på en dag, vore värt faktiskt.
men, ipren, vatten och min dagliga dos av kent ska nog få bot på det här så att jag i alla fall kan stå upp imorgon utan att känna att hjärtat slår tusen gånger snabbare och att armarna domnar.

på söndagen är det off till trysil. ska bli så jävla awesome. jajajaja!
imorgon kommer mormor, tur det känner jag.
ovärt inlägg. men jag längtar efter min macbook så himla mycket, pc känns ovärt.
julkalendern 2009 känns däremot värd. känner att det nästan är en anledning till att skaffa facebook.
ska försöka öppna locket nu.

Kommentarer
Postat av: pelin

Läste jag orden "värt" och "ovärt" ca 50 ggr? Svar ja. Men jag gillart!

2009-12-20 @ 01:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0