promise

Stjärnor utan svindel är min absouluta favoritbok.
Man kan läsa samma mening, samma stycke och samma sida gång efter gång utan att tröttna.
Dessutom är den så laddad med detaljer, med viskningar och med budskap att jag blir helt överraskad varje gång jag läser den. Allt bara är där. Jag älskar den


sen en sak till. jag börjar bli nervös inför individuella valet.... Filosofin och naturkunskapen ligger på samma tider, ledarskapen inom idrott och hälsa finns inte med och på min studieplan står det BEV innan just den kursen? Sånt här gör mig så matt och trött på skolan, redan innan det börjat. Ett möte med Hans-Olof blir väl snart inplanerat (Y)

Kommentarer
Postat av: Hanna Wiklund

Ska absolut läsa den, behöver något nytt och bra att läsa.



Krångel med individuella valet är aldrig kul! Och på något sätt så är det alltid krångel med det har jag hört. :(

2009-08-23 @ 21:02:04
URL: http://idolizeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte riktigt. vi får se vad det blir av det.

2009-08-24 @ 13:07:35
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0