my darlings

Åh. Ibland kan mina vänner vara så sjukt söta (rätt ofta!)
Fika två dagar i rad (bjuden också) är bara så bra.
Och jag börjar gilla att få paket. Titta här!










1. av julia och sara kom allt i en rosasvartprickig lite väska
2. bland annat carlichoklad som jag önskat mig
3. och en jättestor kopp från indiska som jag blev smått förälskad i
4. en varsin bok hade de med sig
5. bananamusik med favoritlåtar
6. favortilåtar som sagt
7. amelie from monmartre som jag spelar nu, glad jag blir
8. veronicas paket är alltid i toppklass, rosett och hjärtan kan väl inte göra någon besviken?

Kommentarer
Postat av: Hanna Wiklund

Små citroner gula är en bok som jag gillar massor!

2009-08-21 @ 22:26:37
URL: http://idolizeme.blogg.se/
Postat av: sara

igår var great. tack igen. och du är värd los presentos :)

2009-08-22 @ 16:33:41
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0