virrigt

Klockan är baoutamycket och jag och puppjohan har just tittat på little miss sunshine. GOODIE
jag är lite småövertrött kan man säga. bet just johan i magen tror jag.
lycklig, är ett stort ord. bör kanske inte användas för mycket eller nått. nöjd är jag. lite.
Imorgon, frukost, träning, astrids band spelar träffa massa kompisar, tolvan och sånt.
vet inte riktigt om att ha planer gör mig gladare. gör mig lite stressad, jag njuter inte.
jag har haft ett bra lov, verkligen. Jag vet bara inte vad som händer i mitt huvud just nu, ska sova snart. sova bort.
Tjejjouren idag, nu ska jag engagera mig. sara och jag kommer göra bästa projektarbetet osv.
Nervösnervös nervös. tjock dimma i kroppen, vart sitter min arm? jag undrar lite varför sinnet inte lyder.
glömskeförtrollning troligtvis, harrypåter love you.
ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0