prepare yourself

 



Jag packar som en dåre idag. Får panik då och då när något saknas eller när jag nästan glömmer något apviktigt.
Om det fortsätter i det här tempot och om klädhögen blir ännu större så kan jag stanna i Paris tills november.
Men gosisarna på bilden ska hänga med, den till höger på sista bilden ska jag förmodligen sova i samma säng som, hm, det blir spännande.
Peppmusiken idag är Veronica Maggio, Tracy Chapman och astrids band The Line Up. Musik kanske är min grej lite då och då.
Mamma och pappa sitter ute i vardagsrummet och planerar sommaren, det låter svårt. Vi ska hinna med västkusten (ett måste i min familj) men vet inte vilken månad vi vill eller kan åka, vi ska hinna åka till mormors sommarstuga, jag ska kanske jobba på Sunne Vattenland, jag ska förmodligen till P&L, Max ska till Göteborg och + allt det här så ska vi bygga om hela sommarstugan i sommar.
Jag tror ändå att sommaren blir bra. Paris också, om ja nu tar mig till bussen med min packning.
Dessutom har jag den största matsäcken i hela världen. Nu får ni menyn för julia friberg
1 liter smoothie, banangjordgubb
kycklingsallad med fetaost
pizzabullar
vatten
naturgodis
russinkakor
yeah. det här blir verkligen längsta inlägget. jag kommer sakna alla, men tänk att imorgonnatt sover jag på en buss, sweet!

Kommentarer
Postat av: elinrawr

EHE lätt att vi sov sked i samma säng PLUS bussen och DET VAR SÅ JÄVLA KUL!!!6 väldens roligaste fest har jag varit på nu puss paris.flickn PASSA SPLIFFEN!

2009-04-26 @ 02:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0