sara fröhling lind , my very best friend in this world



jag är lite lusigt rörd idag. Min stora tjej, min Sara fyller ju 18 år. Kommer dricka öl till alla måltider, kommer kunna säga nej eftersom ingen bestämmer över henne. Kommer kunna skriva på lappar i skolan själv, bestämma om hon vill  att föräldrarna ska vara med på utvecklingssamtalet osv....
Jag var utan Sara en period i mitt, saker kom emellan och vi utvecklades åt olika håll. Jag är så glad att jag hittade tillbaks till henne. Hon är min andre hälft ibland alltså, förstår mig alltid och gör allt det där en kompis ska göra fast mer ibland. Samtidigt, ibland driver hon mig galen. Men ibland ler jag åt det med, hon är så nära.
Fortsätt vara det nu med tjejen, 18åringen. Jag behöver dig. (en bild på en tårta på din födelsedag passade tyckte jag)

Kommentarer
Postat av: sara

du är bäst. vad mer kan man säga? :)

2009-04-20 @ 10:00:51
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0