sunday

En jättefin söndag idag! Jag har det alldeles bra här i min fåtölj med chailatte (är jag tjatig eller?) och lite varm tomatsoppa i magen. Vi diskuterar resor på höstlovet, Italien och London diskuteras fram och tillbaka, kanske Espania?
Min lampa fixad, engelskaboken läst och cykeltur med Johan imorse kirrad. Det pirrar lite i mig när jag ser på solel och tillbaka på min dag. Har verkligen solen en så stor påverkan på mig? Det är helt underbart.
Nu ska jag nog ut och fota lite, kanske lägga ut lite bilder sen. Både på all mat som jag alltid stoppar i mig och lite höstbilder, vi får se! Shoppingsugen också men nu har väll affärerna stängt och jag har ändå inte ekonomi för det! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0